9 d’abril del 2011

La història continua

Aquest és el diari de Álvaro:
Jo, Álvaro escric el dia 4 de desembre per dur actualitzat el nou cas que se’ns ha presentat en aquest hivern tan gelat. Encara que el riu no estava tan gelat.

Diari Secret:investigacions de la colla.
La persecució:
Crec que fa dos dies els meus amics, amigues i jo varem ser testimonis d’una persecució d’un tot terreny al nostre barri. Era amb tiroteig i tot. Farà un dia els policies veren alguna cosa sospitosa al riu i decidiren esbrinar el_ que era. La meva colla i jo inclòs ens duguérem una gran sorpresa al veure que el que treien era aquell sospitós tot terreny. Ara els xics jo pensem que els que conduíen el cotxe eren uns assassins que rondaven pel barri per poder assassinar a tot aquell que es creue amb ells pel carrer o que intente detindre’ls. Tenim pensat fer entrevistes a la gent de la zona on passà tota l’acció. Pàgina 30
Crec que Álvaro feia un treball esplèndid, que després...Haureu d’escoltar tota la història per poder descobrir l final.
Ell ens proposà l’idea de anar pels carrers fent entrevistes i com ens paregué molt bona idea ho férem a l’instant.
Agarrarem jaquetes i abrics, també bufandes i guants. No ens volíem refredar.
La primera persona que trobarem va ser una dona velleta i que pareixia molt espantada. Darrere d’aquesta entevistarem a més.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Carnestoltes a escolagavina 2008

Qui ens segueix