4 de juny del 2011

Concurs literari "La Rosa de paper"

Farà un mes o dos vaig inventar-me la història "Una manera de passar l'hivern"per presentar-me a un concurs que es feia en el centre de formació "La Florida" i vaig haver d'esperar fins l'1 de juny per saber el meu resultat al primer concurs literari que m'he presentat mai.
Primer em va arribar una carta diguent que estàva convidada presenciar l'entrega de premis.
El dia 30 trucaren a mon pare al mòbil diguent que la seua filla havia quedat finalista. I el dia 1 vaig anar a la Florida. En la meua categoria(Narrativa A) varen haver dos finalistes (Àlex un company de classe i jo) i un guanyador (Júlia una altra companya de casse).
La nostra categoria va pertànyer a l'Escola Gavina.
Ací teniu la continuació del conte que em va fer quedar finalista:

Diari:Entrevistes
Dona major i espantada.
-Senyora, pareix que té por.
-Si, hi ha rumors que diuen que les persones del tot terreny ronden per la ciutat i van amb intencions de matar a la gent.
Conclusió:Esperem que no saiga veritat
Forner.
-Que pensa del tema del tot terreny?
-Doncs esper que estiguen al fons del riu perquè si no estem més que perduts, es diu ronden pel poble.
Conclusió:Com ja ha dit el forner estem perduts.
Verduler:
-Crec que el rumor que corre pels carrers és verdader, aquests darrers dies he tingut dos clients nous. No els havia vist mai.
Conclusió:Ja està clar. Tots diuen que els del tot terreny van pels carrers, i a més a més el verduler diu que aquests últims dies ha tingut dos clients més. Ara sols ens quedava saber on vivien aquests assassins.
Li diguérem al verduler que preguntara als dos sospitosos on vivien. I així ho va fer.
Al dia següent tornàrem a la fruiteria per preguntar el això que Álvaro va preguntar apuntar.
Diari:Entrevistes
Verduler:
-Han passat per ací?
-Si, ho he preguntat i m’han dit que viuen a l’hotel “El riu gelat”. I mira si es sospitós que aquest hotel...

1 comentaris:

sr ha dit...

Esperem que aquest siga el primer de mooolts concursos literaris! Felicitats!!

Publica un comentari a l'entrada

Carnestoltes a escolagavina 2008

Qui ens segueix